I en sekvens där allting flyter samman

Här är jag hur jag ser ut nu respektive hur jag såg ut för ett år sedan. Det är kul med tillbakablickar tycker jag. Idag har varit en bra dag, trots att jag glömde mina nycklar hemma som jag märkte när jag precis slutat... Men då bussade jag till Lovisa och det var mycket trevligt. Nu lyssnar jag på den musik jag gjorde i sommar och får värsta cravingen efter sommar! Tur att vi bara behöver ta oss igenom fem måndagar till och sen är det lov då. Ikväll ska jag på biodejt med Hedda och det ska bli mycket trevligt. Har skrivit rätt lite på sistone (både på bloggen och för mig själv), trots att jag verkligen har känt för det och har haft saker att skriva om liksom. Vet inte vad det är men är inne i någon svacka, gällande allt i princip. Lyssnar mycket på peppande musik för att känna så mycket vårpepp som möjligt, ibland går det bättre ibland sämre, men så är det väl med allt. Jag har iallafall haft en bra dag och hela resterande del av veckan är fullspeckad med olika aktiviteter och det kommer bli mycket bra. På lördag till exempel, då fyller Hedda sjutton år! Så roligt! Hoppas att ni har det bra ni med, puss. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0