Allt som nu är fel det var rätt en gång

Hejhej alla ni. I skrivandes strund sitter jag och äter middag på min balkong i solen, lyssnar på musik (och fiskmåsar..) och har nyss varit och vänt ryggen mot rasism. Ikväll ska jag plugga och känner mest att det är så jobbigt att gå innanför dörren dessa dagar. Vill bara vara ute hela tiden. Bilderna som syns ovan står Hedda för, och de är från i lördags då vi lagade middag plus myste framför en sommarsolnedgång på en brygga och senare mot kvällen drack kvällste på unik. Det var en väldigt bra kväll, likaså var igår då jag, Hedda och Lovisa bestämde oss för att ta ett dopp i sjugradigt vatten och det gjorde jävligt ont må jag säga. Sedan myste vi framför en öppen brasa tills solen gått ned och åh tycker om de så mycket. Tycker också om att det nu börjar bli varamre och att man just kan ha sommarkvällar med vänner, det är sånt jag har längtat efter hela vintern och nu är de äntligen här. Annars så är det ungefär bara tre veckor till sommarlov och nästa vecka är det visst juni!? Vad hände mellan januari och nu är ju min fråga. Vart försvann februari, mars, april och maj? Nu ska jag fortsätta ta vara på solsken innan jag dyker ned i det sista plugget för ettan (ps om tre veckor behöver jag aldrig mer röra en mattebok eller NKbok, förstå lyckan!!). Hoppas det lyser om er. Puss. 

Ord från en annan jord
Postat av: Maria

Åh, "Hoppas det lyser om er."
Du äger, var mest det jag ville säga.

2014-05-20 @ 23:03:12
URL: http://marialundstrom.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0