When you gave it back it fell apart

Idag är det fredag, men det känns verkligen inte som fredag i mig. Jag har iallafall fikat med Lovisa och det var mycket välbehövligt. Lite systertid behöver alla då och då. Annars så har jag känt mig mycket svag på grund av flera olika faktorer som spelar mot varandra. Har haft ont överallt och så har det hänt grejer som vänt min dag upp och ned. Så jävla jobbigt. Är leds på drama men det verkar som att jag aldrig lyckas komma undan det hur jag än gör. Börjar även bli förkyld, vilket för min del betyder en liten öroninflammation eftersom mina himla öron alltid blir drabbade, och vi alla vet ju kul hur det är med öroninflammation. Eh inte så kul. Imorgon är det lördag och då står jobb + födelsedagsfirande på schemat. Hoppas bara jag är frisk då, blir lite knepigt annars. Bilderna är från pinterest och jag tyckte att dom passade mycket bra i det här inlägget. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0