That wind is calling my name, and I won't wait, or I'll never get on

Hejhej världen. Sedan jag hörde av mig sist har jag hunnit med rätt mycket. Jag har börjat se The OC, hängt mycket med älskade lollsan, druckit kaffe på Clarion med Hedda samt sett Monica Z hos Lovisa. I söndags sa jag hejdå till Erland, Arvid och Maja som lämnade oss i kalla Sverige för ett varmare Indien. Just nu känns det inte jättejättejobbigt men det kommer det säkert göra om några dagar eller så. Sen har jag också spelat in en liten kortfilm tillsammans med två andra personer från Lärkan samt ett riktigt grymt filmteam. Det ägde. Jag har också anmält mig för att börja teater och det känns riktigt fett, ikväll är det första gången och hoppas verkligen att det blir bra!! Har fått någon grej för teater och film nu på sistone, riktigt roligt faktiskt. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0