Jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än

Veckan har gått väldigt fort faktiskt, och den har varit ändå ganska bra! Vad har jag gjort då? Varit på en teaterföreställning på teater scratch (sjukt bra!), druckit soyalatte i princip varje dag, saknat mina tre pusselbitar samt haft ensembleuppspel. Igår vare popparparty på punkhuset och det var mycket roligare än jag förväntade mig. Är glad att jag åkte dit till slut! Annars så har jag utökat min vänskapskrets väldigt mycket i veckan också och det känns inget annat än väldigt bra. Idag är det lördag och jag har idag, återigen, varit på punkhuset men denna gång för att lyssna på Mörkret som hade spelning. De var mycket bra som vanligt, men kasst ljud. Har haft en bra vecka. Tack för mig.

Ord från en annan jord
Postat av: Amanda

du är bra du Agge! och fin

Svar: puss amanda <3
agnes löfgren

2014-01-27 @ 22:47:57
URL: http://ajonssons.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0