Om du vill får du stanna kvar

Idag är det fredag. Till en början var dagen riktigt dålig faktiskt. Var på lite småsurt humör och var lite ledsen utan anledning, men fredagen livades upp och blev till en toppendag tack vare att jag, Hedda och Lovisa fikade på Unik i några timmar. Riktigt mysigt, tycker mycket om dom båda. Just nu sitter jag och fixar det sista till min klädsel till ikväll då det är firande för Linnea och Denise!! Temat är svensk film och jag ska vara Jennifer från I rymden finns inga känslor. Därav de rosa örhängena och extrema halsbandet på bilderna. Tror iallafall att ikväll blir en mycket bra kväll. Nu är det förresten inte alls många dagar kvar tills Arvid, Maja och Erland anländer hemma i Luleå. Längtar så det gör ont. Hoppas helgen går snabbt. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0