Du är en sång på mina läppar, en klassiker

Idag är det lördag och jag har haft en mycket bra dag. Den började med att jag och pappa åt club sandwich till frukost och herregud vill bara tillbaka till New York!! Det var väldigt gott iallafall och en mycket bra start på lördagen. Sen tog jag en liten tur på stan för att sedan fika med mamma och pappa på Condis, väldigt trevligt! Efter ett tag så var det dags att gå till vetenskapens hus för att lyssna på både Filip samt Tree Things som hade spelning där. Så duktiga vänner! Mot kvällen har jag mest umgåtts med min familj och ätit middag med dom plus två andra bekanta till vår family. Har mått ganska dåligt idag pga ingen anledning alls men har verkligen inte haft någon ork till någonting. Nu är det iallafall bara ungefär en vecka kvar till mina hjärtan, som i nuläget befinner sig i Indien, anländer hemma i Luleå! Saknar dom obeskrivligt mycket. Men innan dess ska jag hinna med lite andra saker också. Bland annat så fyller en gosig vän, Linnea, till mig år på onsdag, sen på fredag är det firande för henne och Denise! Ska bli mycket trevligt. På tisdag ska jag och Selina shakea loss på vår danslektion på estetiska kommunikationen också, kommer bli oerhört intressant. Annars så rullar livet på i en helt ok takt, jag har mycket ny musik att lyssna på plus att jag har börjat göra mer det jag verkligen vill och bryr mig inte om "tänk om", det blir så tråkigt om det är sånt som stoppar en för det man egentligen vill. Försöker leva lite, och det funkar faktiskt. Tack och hej.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0