Vänta, vad var det du sa om att du inte kunde känna?

Hejhej hörni. Idag är det måndag och jag har haft en ganska dålig helg faktiskt. Har sett svinmycket film vilket jag bara gör när jag verkligen inte har nåt annat att göra. I fredags hade vi iallafall en väldigt lyckad föreställning och ärligt talat så känns det ganska tråkigt att det projektet nu är över, fast när jag inser att jag numera är ledig på fredagar så känns det inte så tråkigt längre. Vad har jag mer gjort i helgen annat än att se film? Eh, jag har provat ett par jeans som jag faktiskt gillade (wow!!), lyssnat på när Tree Things spelade jullåtar på Clarion samt dragit på mig en tråkig himla förkylning. Så idag har jag mest kurerat mig, catchat upp lite med Lovisa samt repat inför Lucia. Idag är det också första december vilket känns sådär. Känns konstigt att detta år snart över men samtidigt känns det skönt. Gillar ju december ändå, hoppas bara att det blir lika bra som det brukar bli. Det ser inte så ljust ut dock, men hoppas kan en alltid. Pusspuss. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0