How dare you say it's nothing to me? Baby, you're the only light I ever saw


Hejhej. Dagen idag har varit helt okej trots omständigheterna. Gick luciatåg på morgonen i aulan på skolan och det var ju mysigt och sådär. Har sedan spenderat hela eftermiddagen med kära Lovisa, wow vad jag gillar henne alltså. Jag har också handlat min första julklapp iår (!!) och ja jag kände mest att det var på tiden med tanke på att det bara är mindre än två veckor kvar. Ikväll ska jag träffa min stjärna Maria och det kan inte bli annat än bra. Imorgon är det lucia på riktigt och då står luciatåg, hotellfrukost, rep, födelsedagsfirande och spelning på schemat. Oj, det var visst ganska mycket. Får se hur mycket jag orkar med, med tanke på att jag fortfarande inte kommit ur min himla förkylning. Det suger att sjunga med halsont, det gör verkligen det. Idag känns saker och ting ganska lätt och det är så skönt att det finns såna dagar också i dessa tider. Hoppas ni också kan känna att livet är lätt ibland, puss. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0