Behöver fler kvällar med känslan att allting är bra

Hejhej. Idag är det lördag och jag har lägenheten för mig själv över helgen. Så himla skönt. Kan liksom göra vad jag vill utan att det ska störa någon annan. Jag lyssnar på Linnea Henrikssons "min stad" och försöker komma på vad jag ska göra ikväll. Igår var det fredag och vi var lediga från skolan. Jag vaknade upp bredvid Maria och var med henne större delen av dagen, sen blev det kväll och då såg jag film och senare träffade jag Arvid. Det var en bra fredag. Tidigare hade jag spelning och det gick sådär, men det var trevligt så det var värt det. Ikväll ska jag nog äta middag med en god vän och sen kanske umgås med en annan god vän. Hoppas att det blir en bra kväll. På måndag börjar skolan på riktigt och det känns helt okej, Har ett ganska bra schema så det blir nog ganska skönt ändå. Om en vecka fyller jag år och jag taggar ganska mycket, det brukar jag inte göra men i år gör jag det. Nu ska jag fortsätta att lyssna på genialiska Linnea Henriksson och allmänt tagga livet. Jag mår bra nu, hoppas ni också gör det. Kram på er. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0