Kyss mig över bröstkorgen så jag får känna att jag lever

Idag är det torsdag och jag haft en mycket bra vecka faktiskt, trots mycket plugg. Har hängt mycket med vänner och sådär, sånt där välbehövligt som spontana tekvällar och skrattatacker på museet med någon man håller extra kär. Idag har jag gjort bort mitt svenska nationella tal (pratade om ett New York i oss själva) som gick väldigt bra, sjungit en svensk visa på terminsuppspelet samt hängt med Hedda och Jacob efter skolan. I helgen har jag inte så mycket planerat, imorn ska jag fika med älsklingslovisa efter skolan och sedan på kvällen repa med Björn och Hedda. På lördag ska jag och en vän baka cheesecake - mm mycket gott. Ser fram emot att se hur resultatet blir, lär bli intressant... På söndag har jag ingenting planerat så det återstår att se vad jag hittar på för något då. Har haft en bra vecka och hoppas att den fortsätter lika bra. Nästa vecka lär ju bli minst lika bra, går typ en och en halv skoldag och sen är det lov!! så himla skönt. Puss på er.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0