Hand i hand fast vi inte får varann

Tre dagar sedan jag hörde av mig sist. Fredag och lördag var mycket bra dagar. I fredags hängde jag och hedda med varandra hela dagen i olika konstellationer. Vi åt glass i solen med Lovisa efter skolan vilket var väldigt vårigt och gott, och sen på kvällen repade vi med Björn. Mycket trevligt och det gick ändå ganska bra. Jacob kom förbi lite senare och då fortsatte vi att jamma lite och åt chips och sånt där mysigt. Igår jobbade jag först på dagen och det gick faktiskt väldigt dåligt. Sen begav jag mig till Jacob för att baka cheesecake och jamma. Det var ett himla projekt med den där kakan faktiskt, och resultatet blev väl ändå bra. Helt okej för att vara första gången tyckte vi. Sen for vi till stan för middag och för att spela Med andra ord tillsammans med Hedda och Agnes B. Det var roligt. Kvällen fortsatte sedan bra med lite mindre folk och mysig musik. Somnade sent pga olika anledningar men när jag väl sov så sov jag mycket gott. Idag var det meningen att vi, samma gäng som hängde igår, skulle ha brunchdejt på stadshotellet men efter massa tjorv blev det inte av. Så nu ligger jag i sängen, försöker överleva denna söndag trots lite ont här och var men antar att det blir bättre med tiden. Det är ju som sagt vad som sägs iallafall. Får hoppas att det stämmer, annars vet jag inte hur jag överlever. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0