Att dina ord i natten är det enda som når in

Oj, så var påsklovet visst över. I övik var det lugnt och vårigt och det var precis som jag ville. Fick lite hopp om våren då jag var där ändå, att nu är det på gång liksom. Pappa och min bror Erland tog ett dopp i havet som också förevigades på film. 19 april och tre grader i vattnet. Rekord inom vår släkt tror jag. Idag har jag haft ett kärt återseende med en vän, ätit sen påskmiddag med familjen samt köpt en turkos gammal 60-tals cykel. Sen när den stod i garaget satte jag min egna cykelkorg från indiska på den så nu är det dags för cykeltider hörni. Perfekt tänkte jag och Lovisa - då hojjar vi till skolan imorn!! Aah april jag älskar dig. Jag har börjat klä mig i linne och ska nu (eller tänker jag iallafall...) börja använda mina stickade tröjor mindre för nu är det dags för lättare kläder och eftermiddagsfika på balkongen i solskenet. Får se hur det blir med det men man kan ju hoppas. Hej hej världen här är jag. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0