Om tiden inte räcker till då?

Förkylning på förkylning och jag känner mest att snälla kan det inte ta slut på detta snart? orkar seriöst snart inte mer. Så fort man blir frisk så kommer något annat och tar över. Åh. Jaja, nog om det. Har mycket som snurrar i mitt huvud dessa tider. Sångläxor, gemuläxor, kvintcirklar, hur-man-tar-sig-ur-en-förkylning, ångest plus tusen andra saker. Och därpå massa grejer som måste planeras (spelningar, resor och sånt) och jag känner mest att herregud hur har jag tid ens? finns det ens nog med tid?.. Fast dock så är allt roliga saker så det löser sig nog, är bara inne i en stressig period just nu. Behöver någon att andas ut med. Nu har jag även blivit otroligt hes pga beroende som jag är kunde jag ej avstå kören idag, det var för roligt. Är en sån tönt. Nåväl. Hoppas allt är bra med er, och äntligen är det höst så det är ju någonting att vara glad åt iallafall! puss

Ord från en annan jord
Postat av: Amanda Jonsson

Åh! Vet så väl hur det är. Alla måsten staplade på varandra och man finner sig själv så stressad att man tillslut knappt minns vad man ville med sitt liv från första början. Men jag vet att du kommer klara gymnasietiden galant, Agnes! Krya på dig dessutom. Puss och kram

2013-09-18 @ 08:33:39
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0