Minusgrader som inte är minusgrader

Det känns som minusgrader när jag går till skolan på mornarna även fast det inte är det. Fingrarna i princip fryser till is innan man vet ordet av det och ett lager strumpbyxor är helt plötsligt inte tillräckligt. Tur att man kan värma sig med termosmuggar samt vänner som gnuggar händerna mot sina när man möts i korridorerna. Det är denna kyla jag faktiskt väntat länge på och nu är den äntligen här. Jag ser faktiskt fram emot vintern, jag är nog ingen sommarmänniska som jag trodde. Och trots en öroninflammation som inte verkar vilja gå över så har denna vecka nog varit den bästa veckan sen jag börjat gymnasiet, och det är ännu bara onsdag. 

Ord från en annan jord
Postat av: lollo

u r my cutiepie

Svar: puss i love u
agnes löfgren

2013-09-25 @ 22:53:25

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0