Jag kan inte berätta, för man får inte tänka så

September har nu anlänt och därmed den första riktiga höstmånaden, och även fast det bara är den andra september ännu så har jag hunnit med rätt mycket. Jag har dragit på mig en förkylning, fyllt sexton år, ätit tårta i mängder samt upptäckt massvis med ny musik. Två veckor av skolan har gått och jag känner mig inte leds alls, utan är mer ledsen över att jag ej kunde gå iväg till skolan imorse. I helgen har jag varit mycket med Linnea vilket är ca bäst för hon ägerägeräger. Men nu känner jag att sommarvärmen gärna kan få försvinna. Jag är redo för mörker kyla vinrött lager på lager kängor stickade strumpbyxor halsdukar kaffe frost stämsång klassfester konserter. Samt att känna sig lite sådär höststormig inombords.

Ord från en annan jord
Postat av: linnea

hjärtat <3

2013-09-14 @ 12:59:30
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0