Allting handlar om oss numera

Dagen idag har varit riktigt dålig faktiskt. Har nog aldrig i mitt liv haft en så dålig dag. Ni vet när vad man än gör blir fel, man tappar allt och alla och man går runt med en klump i magen medan man känner att nä, nu ger jag fan upp. Så har jag känt idag. Lite bättre blev dock dagen då jag och en kär vän promenerade längs storgatan hem från skolan och upptäckte den internationella matmarknaden som har tagit plats i Luleå. Så fantastiskt!! Blir hungrig bara av att tänka på det. Imorgon är det däremot torsdag vilket innebär helt ny dag, två hål samt kör/ensemble vilket nog blir riktigt bra. Jag har höga förväntningar på dig, torsdag.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0