Tjugosjunde oktober

Söndag kväll igen och veckan har faktiskt varit bra! Tacktacktack kära nån för att denna vecka blev bra. Vad har jag gjort då? jo, vi musikettor hade vårat första uppspel i aulan i tisdags och det gick väl sådär. Hade iallafall riktigt roligt och det är ju faktiskt det som räknas. Annars så har jag hängt mycket med vänner, skrivit prov som gått riktigt bra samt sjungit med kören i kyrkan på FN-dagen. I fredags var det också halloweendag på skolan och mina vänner (plus flera andra också) hade så himla coola kostymer. Vågade knappt vara nära dom. Och så har jag fått höstlov. Herregud så skönt, det är precis vad jag behöver! Så i helgen har jag gjort ingenting och trivts så himla bra med det. I veckan hade jag tänkt ta tag i saker som jag annars inte hinner med. Som att ha seriemaraton med min sol till exempel, och att fika med en kär vän. Och att skriva! Jag ska skriva massvis. Och så ska jag umgås med mina släktingar från övik för dom kommer och hälsar på i några dagar! Det blir bra. Älskar lov.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0