Om det fanns nåt mer att ge så hade jag gett allt

Gör inte så mycket om dagarna, vilket är väldigt skönt. Idag har jag exempelvis spenderat det mesta av tiden framför serier, men jag har också hunnit med att städa mitt rum och lyssnat igenom alla maggios album, ungefär. Nu är klockan inte ens fem och det är redan kolsvart ute, och jag gillar det faktiskt. Mörkret har sin egna lilla charm. Och snart är det november, äntligen! Tycker mycket om frostbitna landskap, mörka kvällspromenader, att klä sig i flera lager under långkjolen, att handskas med höststormiga känslor samt att fika i timmar medan man diskuterar livsviktiga frågor tillsammans med några kära. Höstlovet har börjat bra och det kommer det fortsätta att göra också. Imorn ska jag fika med Emma, det blir bra. Hon är fin, hon.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0