Alla fattar utom du

Söndag kväll och det känns så himla skönt att denna totalkatastrofvecka äntligen är över. Trots att veckan har varit hemsk så har denna söndag lyckats vara över förväntan. Jag och Lovisa bestämde oss för att bjuda massa folk vi tycker om hem till mig. Så då gjorde vi det. Vi åt cupcakes, lyssnade på jazz och drack te tillsammans och lyckades göra en annars tråkig söndag till något bra. Det var mycket trevligt, behövligt och gott. Imorn börjar iallafall en ny vecka, och jag ska verkligen försöka göra denna vecka till en bra en. Mina planer jag har hittils för denna vecka är: gå på konsert samt även medverka i två konserter, skriva engelskaprov som ska gå bra, eventuellt ha en mysig sleepover, kanske åka till umeå (hoppas det för jag känner ett stort behov av att byta stad i några dagar), få höstlov samt att vara glad. Det blir nog bra.
 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0