Jag går inte isär när jag går med dig

 
Veckan har börjat bra med en massa häng med vänner, fullspäckat schema samt massa musik hela tiden. Igår fick jag tillbaka olika prov inklusive betyg, jag svammlade på gemun samt repade med Hedda efter skolan. Idag är det tisdag och på skolan har jag skrivit klart min debattartikel, ätit choklad och repat med Hedda även idag. Ensemblen gick väldigt bra idag också, det kändes som att stämmorna vi gjort satte sig riktigt bra. Efter skolan åt jag gratis kakor och drack te med Maria medan en av mina Lovisor klippte sig. Sen efter det så mötte jag upp tre andra vänner Linnea, Diddley och Jacob och vi såg serier, åt mat och snackade och sådär. Sånt man brukar göra ungefär. I helgen är det första advent och jag liksom kan inte fatta att det redan är dags? Herregud. Vart tar tiden vägen egentligen? Men tycker det är väldigt mysigt med denna kyla och detta mörker, trots att kylan bokstavligen griper tag som ett kallt skelettgrepp runt både kropp och själ påväg till skolan. På torsdag ska vi i alla fall sjunga jullåtar på kören, då hoppas jag att jag kan få tillbaka lite värme. Hade varit skönt.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0