Vinterlista

 

Hittade en liten lista någonstans ute i nätrymden och tänkte göra en liten sådan. Här är den. 

 

Känner du dig lycklig och glad nu när vintern är här?

Ja, det gör jag. Tycker om att det är ganska mörkt och mysigt faktiskt! Och kylan är faktiskt helt okej, älskar vintern.

 

Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter?

Förmodligen mina strumpbyxor med fleece. Annars så hoppas jag på mina vantar. Är så himla dålig på att ha vantar på mig, hur man nu kan vara dålig på det, men jag måste verkligen ha det. Mina händer kommer ramla av annars. 

 

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?


Hade en sugig julkonsert på min högstadieskola, trodde att jag var lycklig samt kände ingen behov av jullov.

Vad gör du om dagarna egentligen?

Försöker få ordning på saker och ting, umgås mycket med vänner, sjunger, äter skumtomtar och lyssnar på visor påväg till skolan i snöstormen. 

 

Vad ska du ha för frisyr?

Min nya frisyr som jag trivs så himla bra med, kort och lite sned lugg. Love it. 

Vad lyssnar du på för musik?

Mest jazziga jullåtar, Ray LaMontagne, Norah Jones samt massa akustisk musik. Bra blandning va!

 

Vad läser du?

För tillfället, ingenting alls! Är dålig på att läsa frivilligt. 

 

Senast tre inkomna sms?

"Ja vi får väl se"

"Får nog sluta tidigare för ska tydligen bara sjunga låten en sväng"

"Sitter i kaffan kom sen"

Vad var bäst med sommaren?

Londonresan! eller alla nya vänner jag lärde känna. eller när Mortal Men spelade i Bluestältet. 

 

Vad var sämst med sommaren?

Att jag inte hann med ens hälften av alla saker jag ville.

 

Senast köpta plagg?

En vit polo, utan ärmar. Lite sparkling också. Asfin. 

Ditt bästa skönhetstips inför vintern?

Bjud på leenden och varma kramar. Då blir man automatiskt mycket goare. 

 

Hur ser du på framtiden?

Jag ser bra på framtiden. På fredag åker jag till Övik och det känns jätteskönt, och nyår kommer förmodligen bli väldigt lyckat också!


Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0