Fragments of your face, race around my lonely place

Nu är det lördag eftermiddag vilket betyder att jag har varit hemma i precis två dygn, i två väldigt bra dygn också! I torsdagskväll var jag med Jacob. Vi pratade mest och såg Känn ingen sorg, det var väldigt trevligt och en mycket lyckad kväll. Igår var det fredag och den spenderades med att trängas med hela Luleå på mellandagsrean. Fyndade lite och sen skyndade jag mig hem, klarar inte av mycket folk. När klockan blev fem kom massvis med släktingar hit för att ha lite knytkalas! Det var asgosigt. Sedan mötte jag och Lovisa upp Linnea för en fika på Roasters, mycket trevligt. Älskar dom. Idag har jag mest tagit det lugnt, sett serier och faktiskt börjat på en ny egen låt, det känns bra. Ikväll ska jag ha goskväll med Maria, vi ska äta finmiddag och prata om sånt vi har missat medan vi varit ifrån varandra. Har saknat henne, det kommer blir en bra kväll!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0