Hips vips så var den sommaren över

Så mycket som händer nu. Hips vips så har hela sommarlovet gått. Ingenting blev som förväntat kan jag gott säga, men så bra det blev ändå! Jag har hunnit med så himla mykcet, ju, och är så gald för det även fast jag hade kunnat hinna med mer. Saker jag har gjort i sommar är: besökt englands huvudstad med ett kärt tjejgäng, seglat tusen gånger och iprincip bott i vår nya segelbåt, sjungt på dop, träffat massvis med släkt, varit på festivaler och så. mycket. mer!! Och oj, om en vecka börjar visst skolan och juste, jag börjar ju gymnasiet. Herregud, vad tiden går fort. Men innan dess ska jag hinna med att skapa några fler sommarminnen tycker jag. Jag menar, det är ju trots allt en tiondel av sommarlovet kvar! Jag ska picknicka på svartöberget, åka till Boden för att lyssna på Tree Things samt peppa inför gymnasiet på musikens makt. Det blir nog bra, tror jag. Och även fast det skär i hjärtat när jag tänker på att sommaren snart är över så löser det sig, tids nog.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0