Måndagen den första oktober

Idag har jag mest nynnat på robyns låtar hela dagen, ätit på max med min fina vän och hennes pojkvän, börjat på en ny period i skolan vilket innebär syslöjd och engelska (♥), myst runt i bästaste bästaste tröjan, joggat tvåtusen meter på superdålig tid, ätit rulltårta med sked i en djupskål och druckit te samt skrattat med mina vänner mest hela dagen. Så skoldagen har varit ganska bra alltså! Ikväll (om en halvtimme) ska jag cykla iväg till kulturskolan och dansa och lite annat ett tag, och ikväll ska jag plugga inför ett prov jag har imorgon. Jag är nervös.
Saker jag behöver just nu: höstlov. kramar. vila.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0