För dom har tagit studenten, för dom har tagit studenten

Åh gårdagen var så fin och alla studenter var så fina allihopa. Kan ännu inte fatta att deras skolgång nu är över och jag kan inte fatta att jag har sommarlov. Men ack så härligt allt är. När folket gick ut på trappan blev jag bara så lycklig, och när alla åkte runt på flaken hade vi VIP plats på våran balkong mitt på kungsgatan. Asfett och man såg alla. Sen blev det dags för en stor skål till arvid, maja och allis och lite skratt med finaste släkten. Efter det åt vi en mysig familjemiddag med massa skratt och godaste maten. Att dagen sedan avslutades med ett fint häng med härliga vänner var som pricken över i:et. Alltså så himla fantastiskt student-fredag även fast vädret svek. Jag var ju så, så lycklig ändå <3
Grattis än en gång mina fina, tusen kramar och pussar till er.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0