Lite listor nu när naturen står i blom

Alltså jag kännde mig utmanad utav denna brud. Hon hade ju gjort så fina frågor och hade lust att bli lite utfrågad.
Om du inte kunde misslyckas, vad skulle du göra då?: Jag skulle satsa på musiken helhjärtat. Spela in jazzplattor, spela på genuina ställen, leva drömlivet och bara sjungasjungasjunga.

Om du skulle starta en helt ny blogg med en enda inriktning, vad skulle det vara?: Den bloggen skulle nog vara full med dikter och liknande. Jag fullkomligt älskar att skriva, så det är nog det isåfall.

Jordgubbar eller Hallon?: Jordgubbar när dom är som bäst. Söta, stora och alldeles härligt röda.

Vad läser du just nu?: Himlen börjar här av Jandy Nelson.

Hur känner du dig nu?: Glad och peppad. Har skolavslutning imorn jö!

Vad var det roligaste du gjorde igår?: När jag gick med allis och hennes glada vänner och kollade på dom fina stundenterna som skulle på bal. Eller då jag satt med två fina brevid fotbollsplanen och bara var lycklig.

Vad bakade du senast?: Det var så himla länge sedan jag bakade något smaskigt, så jag kommer faktiskt inte ihåg. Men om jag gissar så tror jag att det skulle kunna varit chokladbollar eller en redig kladdkaka. Mina specialare.

Vad har du till vänster om dig?: En kopp grönt te och min madrass för idag ska jag sova på golvet.

Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna?: (500) days of summer och The last song. Asså finaste.

Vad är ditt favoritcitat just nu?: Jag har ingenting att förlora och If I can't dance to it, it's not my revolution.

När du gjort något bra, vad unnar du dig?: Jag brukar inte unna mig saker. Så himla tråkig.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0