A place where new waves come in, a place to begin

I sommar ska jag ha bästa sommaren. Jag ska fara till huvudstaden och mysa med mamma plus ha kvalitetstid med dom jag tycker mest om.

 

Jag längtar tills någonting händer.


Bästa maten är nog min brors egengjorda grytor. Asså gud så gott.

 

Jag skulle vilja resa till dit mina föräldrar bodde ett tag när dom var små, och se hur det såg ut. Det vill alltså säga Jamaica och Afrika.

Jag läser just nu Himlen börjar här av Jandy Nelson.

 

Jag trillar för dig.

Jag är beroende av kärlek, te, kånken, frihet och glädje.

 

Bästa band/artist just nu är Those Dancing Days. Helt klart. Så himla fantastiska låtar. Ett måste när man vill ha pepp på livet.

Jag ångestar över att jag alltid skjuter upp allting. Menar då verkligen allting. Om jag börjar ta tag i saker tidigare får jag ju mer gjort och jag slipper ångesta.

 

Jag önskar att jag kunde spela bättre piano.

Mitt bästa ämne i skolan är bild. Borde egentligen ha varit musik men vi har en så oinspirerande lärare. Så bild är det finaste.

 

Jag tittar helst på pretty little liars eller bara makalöst fina fotografier.


I helgen ska jag njuta av att sommarlovet äntligen har anlänt plus ångesta lite över att min bror gick ut studenten plus bara ha det fint med någon fin.

 

Kvällar tillbringar jag helst i norra hamn med skratt, mys och härliga vänner.

Jag skulle behöva att någon verkligen förklarar för mig att min bror tar studenten på fredag. Asså fattar inte. Men jag kommer ha det så fint även fast jag kommer vara helt lost.

 

Listan hittade jag hos finaste amanda.


Ord från en annan jord
Postat av: Leone

Härlig lista. Är lite avundsjuk på att du kommer att ha sommarlov redan till helgen...

2012-06-06 @ 19:35:32
URL: http://lingers.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0