Sommar, kära sommar

Saker jag ska göra i sommar:
Åka till huvudstaden med finaste mamma och gå på massor med second hand.
Ta med mina fina vänner ut till våran sommarstuga på ön.
Fira ellen som fyller femton och dö av garv.
Ha kvalitetstid med två fina brudar.
Göra en förändring i mitt liv.
Bada i havet under fullmåne.
Spendera timmar på genuina caféer med favoriter.
Bli brun.
Klä mig i klänningar och kjolar nästan varje dag.
Fira arvid och allis som tar studenten, och känna hur mycket jag tycker om dom.
Skratta vid strandkanten med en fin person.
Se på solnedgången.
Sova en natt i våran öppna båt.
Göra slut på alla mina pengar.
Träffa vänner som jag annars inte brukar träffa så ofta.
Sitta uppe i våran stuga mitt i natten med en sprakande brasa och tusen koppar thé plus massor med mys.
Ta vara på tiden.
Sola i sanden och läsa Himlen börjar här och kanske gråta en stund.
Träffa nya människor.
Bo några nätter i våran lägenhet i umeå med emelie och ellen och bara vara.
Vika mer origamifråglar och hänga upp dom i mormors trädgård.
Gå barfota överallt och känna hur gräset kittlar så härligt på fötterna.
Sitta på kulturenshustrappan i norra och bara njuta av stunden.
Göra något åt mitt hår.
Hitta på något oförväntat, något som jag annars inte brukar.
Fotografera minst tvåtusen fotografier.
Köpa en fjärr till kameran.
Kånka på Kånken och slita ner den så den blir så här fint sliten och mjuk och allmänt fantastisk.
Vara avis på alla som far på wow.
Se hela tredje säsongen av pll.
Älska livet och känna mig behövlig.
Och framförallt, jag ska inte tveka så mycket. Jag ska göra saker jag vill och tänka på vad som är bäst för mig.

Ord från en annan jord
Postat av: Ellen

FAN VA BRA LISTA AGGE! Och med slös så menade jag att dagen slösades bort på sämsta stället. Fast det var ganska bra när jag tänker efter, de var bra. DU har rätt.

2012-06-04 @ 20:21:31
URL: http://lnalmgren.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0