Sommartankar, sommarkläder men inte sommarväder

Alltså. Om en timme samlas man i kyrkan för att ha den årliga skolavslutningen. Jag vet inte hur jag ska säga för att ni ska förstå hur jag känner just nu, men det är helt obeskrivligt! asså jag kan inte fatta att om någon timme har jag sommarlov(!!). Ni hör ju själv hur sjukt det låter. Att jag sedan har beslutsångest om jag ska ha strumpbyxor på mig eller ej vill jag inte prata om för jag blir bara så, så stressad. Men nu vet ni vad jag kommer ha för mig ikväll. Kameran hänger på. Kram.

Ord från en annan jord
Postat av: Leone

Åh vad underbart att få sommarlov!

2012-06-07 @ 17:33:00
URL: http://lingers.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0