Om hösten hittar hit igen, då håller vi ihop min vän

Så himla fin min dag har varit. Tog en morgonprommis ner till kupan med emilia och inhandlade en skjorta för ynka trettio kronor. Sen mötte jag upp två vänner för picknick på golfängen, bland annat finafina ellen som ni skådar på fotografierna här ovan. Emelie var däremot lite svårare att fota... Men hon är så, så bra hon med! Efter picknick, slams på stan, några onyttigheter, tusen skratt, sommarväder och secondhandfynd så kan jag vara rätt nöjd med min dag ändå. Och tror faktiskt att jag har fått några fräknar, och blivit lite brunare. Iiih. Så himla bra dag. Tycker om mina vänner så så mycket. Perfekt sommarlovsdag och perfekt sommarväder. Kunde inte alls blivit nå bättre.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0