Jag lever mer nu, lite mer än vad jag gjorde förr

And I'm baaack! Efter enochenhalv vecka i andra städer känner jag mig lagomt storstadsmätt och aningen mörbultad. Med tusen skavsår bakom hälarna och några kärlekar rikare är jag så himla nöjd över min sommarresa. Mer specifikt om stockholmsresan kommer ni att få senare när jag har redigarat klart alla bilder. Öviksveckan var himla bra förresten, även fast vädret var sämre än väntat. Himlen var grå men då fanns det andra solskensglimtar som fyllde upp mina dagar. Fotade ingenting i övik, ibland kan det faktiskt vara skönt att vila sig ifrån allt som har med elektronik och sådant att göra. Det var en bra öviksresa tycker jag. Och jag ska tillbaka om inte alls för länge har jag bestämt.
Och efter denna resa kan jag konstatera att trettiosex mil är fär långt. Alldeles himla jättemycket för långt faktiskt. Åh.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0