Ett litet livstecken den tjugonionde juli

Har det så fint ute i skärgården dom här veckorna. Badar, skrattar, lever, solar, njuter, äter, bastar, leker, umgås och fotar. Bara är i stugan, helt enkelt. Där har vi varken el eller rinnande vatten. Så det blir ju såklart lite dålig uppdatering. Som mamma brukar säga "Det är som i Wild Kids när man är här". Och det är det, fast mycket mysigare och bättre. Nåja. Nu är jag iallafall inne i stan ett tag, för att umgås lite med min bror arvid. Idag har familjen (inkl. emilia) ätit mysmiddag och skrattat lite med tända ljus och fina stunder. Nu befinner jag mig i mitt rum med ännu mer tända ljus, rökelser, mysig musik och en kopp te. Så himla mysigt och härligt. Åh. Nu ropar mamma, och jag måste verkligen rusa för nu ska vi åka till båten. Jag tycker om er jättemycket, det vet ni, och snart är jag som vanligt igen och tillbaka på spåret så att säga. Ni är finast! Sommarkramar och pussar från mig <3

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0