Only time is ours, the rest we'll just wait and see

Hej käraste! Idag är det onsdag och två dagar kvar till höstlov. Tiden går så sjukt fort nu för tiden, det känns som att det var nyss det var början av september och det var ljust ute och jag var sådär förväntansfull på vad livet och hösten hade att erbjuda. Jag är fortfarande det faktiskt, förväntansfull, trots att mörkret lägger sig allt mer och mer och löven blir vita av all frost. Det känns kul med alla nya bekantskaper jag tycks skaffa mig och det känns kul med alla musikprojekt jag har igång. Inför lovet dock så har jag inga speciella planer egentligen, eller ingenting som är bestämt om en säger så. Kanske att jag följer med min mamma ner till Örnsköldsvik för att fira hennes syster, eller så kanske jag åker och hälsar på en kär vän i en annan del av Sverige. Vem vet. Kanske att en hinner med båda om en har tur. Nåväl, innan lovet ska jag iallafall hinna sjunga mycket på skolan och inför det är jag sådär taggad, men det blir säkert roligt då en väl är igång. Puss på er. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0