You're aware of my existence, but you don't I'm here

Idag är det den fjortonde september tvåtusenfjorton vilket innebär valdag. Går på helspänn hela helgen och är så rädd men samtidigt taggad, men också rädd att jag inte får vara med och påverka hur det kommer gå ikväll och hur sverige kommer se ut i fyra år framåt. Men what to do, inget. Jag sminkar mig iallafall rosa idag i hopp om att det kommer gå bra ikväll. Jag har fikat på stan med mina så kloka föräldrar och snart ska jag möta upp Maria för vi ska på valvaka på skurholmen. Annars så går jag på mycket kvällspromenader med musik i öronen och får rysningar när jag ser Luleå med lite perspektiv. Så mycket som händer i denna stad. Wow. Igår vad det kulturnatten och det var väl helt okej, har mycket duktiga och musikaliska vänner. Den slutade dock lite jobbigt men fick somna bredvid hjärtat så då kändes allt okej igen. Och idag känns det sådär.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0