Don't have direction, I'm just rolling down this road

Hejhej på er. September har anlänt och det är varmare utomhus än vad jag vill att det ska vara. Varje gång jag kliver in i min klädkammare vill jag bara dra på mig mina höstkappor, vira in mig i någon halsduk och ba känna lite kyla utomhus, får dock vänta lite med det. Annars så köper jag lila läppstift, skriver historieprov och går hem innan skolan slutat. Mår absolut inge bra idag, inte igår heller och det är jobbigt. Hoppas att det går över snabbt. Lite mer kyla utomhus och mindre kyla inombords tack? Imorn kommer det nog bli bättre tror jag, har endast en lektion sedan så ska jag och mina vänner ha knytkalas för mig som fyllde sjutton år i måndags. Och på tal om min födelsedag så hade jag kanske den bästa födelsedagen på länge. Fick mycket överraskningar och fick spendera dagen med så bra människor. Vad mer kunde jag begära? Inget. Hoppas att jag mår bättre imorn och alla dagar framöver och hoppas också att det är bra med er!! Ni äger ju. Glöm aldrig det. Puss.

Ord från en annan jord
Postat av: Anonym

Åh agnes, hoppas det känns bättre snart. eller lättare i alla fall.
Du är helt fantastiskt hjärtis!!

2014-09-04 @ 20:11:30

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0