Det är tyst i huset, ingen hör och ingen ser

Hejhej käraste ni. Dagarna rullar på jobbigare än någonsin men jag har bra musik och bra vänner så som tur är så klarar jag mig genom mina dagar någorlunda. Idag är det nionde oktober och mindre än en månad tills jag och mina vänner känner pulsen slå i oss till världens bästa Veronica Maggio live. Wow alltså. Längtar så mycket. Umgås mycket med Maria annars och hon är så fin, hon. Igår var vi barnvakt åt hennes lillebror och vi åt massvis med chips och myste i soffan. Idag tog vi oss igenom vår sista himla orienteringsdag någonsin i livet och alltså lyckan när vi tagit sista kontrollen var verkligen obeskrivlig. I skrivandes stund så tränar jag lite på min sångläxa (vilket btw är den roligaste sångläxan jag någonsin fått) samt väntar på att Björn ska komma hit och repa lite. Imorgon slutar jag tidigt och har ingen aning om vad som händer efter det, på kvällen ska jag iallafall kanske hänga med lite vänner och sådär. Har lite mer planer för helgen och hoppas att allt blir av för då lär jag få en ganska ok helg ändå, så bra som det går dessa dagar om jag säger så. Hoppas att ni har det bra, vi hörs om förhoppningsvis inte allt för länge. Puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0