Baby I'm a fool who thinks it's cool to fall in love

Hejhej. Idag är det onsdag, och vårsol. Har haft en ganska okej dag som inneburit tandläkarbesök, bra besked och god lunch. 
Påväg hem från skolan insåg jag att Loka har kommit med nya smaker och som vanligt måste jag alltid prova de nya smakerna så jag tänkte att jag gick och köpte denna. Den var inte så magnifikt god dock, hade högre förväntningar på grund av att den hette Loka Crush. Jag menar ni hör ju, det låter ju supergott!!! Den smakade mest bara saft dock, men den var helt okej iallafall. 
Så nu dricker jag loka och lyssnar på jazz fast jag egentligen borde plugga till vårat samhällsprov imorn. Ojdå. Så nu tänkte jag ta tag i det, tyvärr, fast jag hellre hade suttit här och njutit av vårsolen som lyser in genom fönstret så fint. Ikväll står plugg + middag med pappa på schemat och det där med plugget känns faktiskt inte så jobbigt. Inte när det är sol för då känns det som att det finns lite hopp iallafall. Älskar våren. Hoppas att ni har haft en solig onsdag både inuti och utanpå. Pöss.

Ord från en annan jord
Postat av: Alicia

Hm, men måste nog ändå prova den. Bara för att vara säker liksom. Men var den blaskig eller så eller smakade den mest som vanlig hederlig saft?

Svar: Ganska blaskig faktiskt! men alltså den var god, men tyckte inte den levde upp till mina förväntningar riktigt (eftersom att dom var ganska höga)
agnes löfgren

2014-04-05 @ 14:55:12
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0