Alla dessa försök att väcka dig till liv tycks nästan alltid sluta i tragedi

Hejhej. Hur är det med er? Med mig är det sådär. Känns som att det ligger ett moln över Luleå med massvis med press som jag blir påverkad av från flera olika håll. Skolan, vänner osv. Vet som inte vad jag ska göra för att få saker att lösa sig på bästa sätt och det är faktiskt ganska jobbigt. Idag är det iallafall torsdag och jag har fikat med Emilia och Lovisa efter skolan och tacktacktack för att ni räddade min dag. Älsklingar. Har också börjat hänga mycket på muséet i princip varje skoldag för att piffa upp vardagen lite, eller iallafall försöka, och det funkar ju lite ändå. Annars så är det, som jag sa tidigare, verkligen oktober i mig all over again. Lyssnar på Veronica Maggio och Oskar Linnros, vädret trillar ur balans och så även jag. På lördag ska jag jobba och sedan framåt kvällen ska vi ett gäng till Maria för att fira hennes sjutton levda år! Mm ser mycket fram emot det. Pusspuss hörs om någon dag, ochochoch kom ihåg - nu går vi mot ljusare tider, bara. Godnatt.

Ord från en annan jord
Postat av: linnea

älskling, hoppas du mår bättre nu.

Svar: <333
agnes löfgren

2014-03-24 @ 18:27:30
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0