I'll build a city that dreams for two

Hallådär. I skrivandes stund sitter jag i soffan och pratar med min kära vän Lis som befinner sig ända i Västerås. Vi pratar om livets under och dunder, tycker om henne och saknar henne väldigt mycket. Idag har jag mest packat och förberett för imorgon då det bär av till Höga kusten och åh längtar så efter att andas Övik. Att jag ska få göra det med älskade Hedda gör det ju inte sämre heller. Fan vad vi ska njuta av sommaren alltså. Annars tittar jag mest på bilder, umgås med Maria och lyssnar på Miriam Bryant dessa dagar. Trivs med livet och sådär. Hoppas att ni också gör det. Ät glass, drick mycket vatten och bada tills ni blir russin. Det är väl det en gör på sommaren antar jag. Eller så kan ni äta tomatsoppa och se serier hela dagarna också, det är okej det med. Pusspuss. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0