Måndagen den tjugonde januari

En ny vecka har dragit igång. Jag har haft en riktigt bra dag i skolan, och jag har varit så himla glad. Alltså verkligen. Älskar mina vänner. Annars så känner jag mest att tack gud för att kaffe finns! Hade annars aldrig haft en så bra dag tror jag. Saker jag har att se fram emot i veckan är att vår estetiska kommunikation drar igång imorgon! och att jag har teater imorn också! Ja sen var det väl inte så mycket mer att se fram emot men jag tror det blir en bra vecka ändå. Nu lyssnar jag på musik (bara coola brudar) samt dricker kanske aningen för mycket chai. Det är väldigt gott så kan ej motstå. Puss hej ni äger. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0