En lista en söndag

 

Hur mår du?

Just nu mår jag helt okej! Lite ont i huvudet pga aningens för mycket serietittande men annars väldigt bra. 

 

Vem saknar du?
Jag saknar nog inte några speciella personer, det handlar inte om vem utan mer om vad. Jag saknar väldigt mycket, men samtidigt ingenting. Jag har fortfarande kvar mina "gamla" vänner, men jag saknar hur nära vi var varandra för ett år sedan. 

Senaste köp?
Godis från hemmakväll till min, Majas och Lovisas Titanickväll vi hade i förrgår! Det var gosigt och godiset var gott.

Vad skrattade du senast åt?
Det var innan middagen idag då jag höll på att dö av garv tillsammans med min mamma. Hon hade väl gjort något konstigt igen, som alltid. 

Senast sedda film?
Titanic! Det var då även första gången jag såg den i hela mitt liv... Det är okej att sucka åt mig, hörni. 

Vilken svordom använder du mest?

Fan eller fuck. 

Vem var den senaste som ringde dig?

Lovisa!

Senast 3 inkomna sms?
"Men nu loooooovar jag att jag ska sluta terra er"
"Vet du när ni ska boka?"
"Okeyyy"

 

Vad var dina tre senaste skickade sms?
"Ingen aning!"
"Hahah okej bra!"
"Jepp jag vill också döda dig i dom tillfällena så jag förstår han!"
fråga inte ens.. 

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Kör! Det äger.

Vilken är din favoritfrukt?
Lila vindruvor. Kan knappt tänka på det för det är så gott.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Johnny Depps dotter Lily Rose, alla i Cypern tyckte jag var jättelik henne, dom ville fota mig för att jag så lik henne tyckte dom. Kan dock inte säga att jag håller med. Sen har jag också blivit jämförd med Nina Persson. 

Vad är du rädd för?
Att vara ensam. Och att stå för saker jag gjort, exempelvis texter jag skrivit eller melodier jag gjort. 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Peyton Sawyer i One Tree Hill.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten, och vad?
Lis Ejdemo: ser lite svart och svår ut.

Vilket språk hade du velat lära dig?

Flytande franska!

 

Vart vill du åka just nu?

Italien! Ska ju dit i sommar och jag ser mycker fram emot det.


Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0