Är det hon jag är när du tar mig i din famn?


Hejhej. Hur är det med er? Med mig är det inte så bra. Så mycket som känns fel och som jag inte förstår mig på och jag orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Jag orkar inte att inte vilja gå till skolan och att det inte känns bra. Jag orkar inte ha så mycket ogiltig frånvaro. Jag orkar inte att vara kvar i samma känslor och aldrig hitta vägen från de. Jag orkar inte frysa hela jävla tiden. Jag orkar inte vara förkyld i en vecka och sen när jag blir frisk så blir jag stressad för ja, då måste jag tillbaka till dom där korridorerna igen. Jag gör inte det. Verkligen inte. Trots detta så finns det lite guldkorn i vardagen och jag vet helt ärligt inte om jag hade klarat mig så pass någorlunda genom detta om det inte vore för er. Och tack för ny upptäckt musik, eller låtar en kan utan och innan men som fortfarande känns lila mycket. Wow alltså. Nu är det ungefär en och en halv vecka kvar till jullov och fan kan jag få bara ha ett så himla bra lov, snälla? Jag behöver det.


Ord från en annan jord
Postat av: Anonym

du agnes är så fantastisk och gör att det känns lättare att gå till skolan på dagarna, wow. du är så fantastisk älskling och jag hoppas och vet att kaoset som du befinner dig i sakta men säkert reds ut!!

2014-12-09 @ 14:43:42
Postat av: Lis

Love u agnes, du är fantastisk.

2014-12-09 @ 20:06:15

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0