Even the wrong words seem to rhyme

Vad gör jag om dagarna nu för tiden egentligen? Det vet jag knappt själv. Allt har iallafall känts okej och bra på senaste tiden, vet inte varför dock för jag går fortfarande omkring med någon form av konstant förvirring. Jobbigt, men man måste väl leva med det. Att det ändå känts hyfsat bra på senare tid kan ha att göra med att jag umgås med personer jag verkligen vill umgås med, att jag prioriterar livet före skolarbeten, att jag umgås med mina bröder en hel fredagseftermiddag, att jag går på konserter och skrattar för mig själv för jag känner mig så komplett, att jag flyr till andra delar av stan bara sådär eller att jag promenerar under stjärnklar himmel med nån som jag trivs så bra med. Och det är skönt att verkligen kunna välja vilka man ska spendera tid med och inte bara vara med folk för att man "borde". Har flera planer inför helgen också och det kommer bli hur mys som helst. 

Ord från en annan jord
Postat av: Amanda Jonsson

JÄÄÄÄVLAR VAD SNYGG DU ÄR I HÅRET! OH MY GOD! PASSAR DIG SÅ SJUUUKT BRA! <3333

2013-11-19 @ 23:28:33
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0