Musikens Makt

Denna helg är det musikens makt här i Luleå. Igår hängde jag med mina vänner vilket blev väldigt bra i slutändan. Fick även uppleva Miriam Bryant, Rekyl och Magnus Ekelund & Stålet live. Det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Så efter livemusik, massvis med kramar samt vänhäng hos filip var jag rätt nöjd med första dagen på Luleås bästa festival. Och javisst ja, det är ju inte slut ännu, ikväll drar det igång igen!

Ord från en annan jord
Postat av: Ida-Mari

Du var i tidningen, hihi kollade igenom åsen så såg jag dig på en liten bild och tänkte att du såg bekant ut sen så när jag läste namnet så slog det mig att det är ju Agnes, jag läser ju hennes blogg. Haha, hoppas du har det bra. Kram:-)

2013-08-17 @ 20:52:46
URL: http://www.irahkola.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0