There's stars in my eyes and there's sun in my hair

Kulturskolan igår var så himla bra. Vi dansar Thriller-dansen där och jag är fortfarande exalterad sedan gårdagen. Det var så himla roligt och det kommer bli så himla bra alltihopa! Åh. Idag är alla fredagslyckliga, och jag lunchade hemma hos min bästa och det var himla gott och kul. Och efter en knasig bildlektion begav jag mig hemåt i regnet, som tur var åkte jag buss, som alltid för den delen. Ikväll och imorgon ska jag mest umgås med mina bröder och lite så. Arvid far och tågluffar i europa på måndag och kommer vara borta i fyra hela veckor. Förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan honom, men som mamma säger så är det lika bra att vänja sigNåväl, fredag idag och jag är lycklig!

Ord från en annan jord
Postat av: Leone

Åh så roligt att dansa Thriller-dansen!

2012-09-14 @ 19:42:47
URL: http://lingers.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0