And with words unspoken, a silent devotion

Med en otrolig huvudvärk, jobbig hosta och riktigt ont i fötterna lyckas jag, konstigt nog, genomlida denna skoldag. Det som gör att jag trots mina bekymmer klarar av detta är tanken på att senare ska jag bege mig mot kulturskolan och träffa finastefinaste kören. Jag mår iallafall bättre idag, och det är ju bra, att det går på rätt väg lixom. Jag har glitternaglar också, och med mina glitternaglar är hela livet ett disco och ingenting kan ju gå fel. Hihi. Och om ungefär fyrtio minuter avslutas lektionen och jag längtar som en tok, verkligen! Då ska jag hem och ladda om och sen, sen ska jag cykla till kulturskolan<3 Förresten, The xx nya album... Jag dör. SÅ HIMLA BRA!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0