But look here, everything is gonna change

Trots att jag behöver stiga upp tidigt och bege mig mot busshålsplatsen i ett aldeles för kyligt luleå, så känns det ändå bra att vara tillbaks i dom gamla vanliga rutinerna igen. Bara man på kvällen får lyssna på krunegårds magnifika Korallreven & vintergatan, dricka té, tända ljus samt rökelser och bära den mysigaste tjocktröjan så ska jag nog klara av den första veckan i skolan iallafall. Sedan får jag ta resten som det kommer. Imorgon har jag inga praktiska eller estetiska ämnen och jag förstår inte hur jag kommer orka den dagen. Åh. Men med tankarna på att på torsdag kommer jag förhoppningsvis ha den bästa eftermiddagen på länge så tror jag att jag kommer kunna genomlida den dagen. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0