FÖRSTA

Började dagen med en frukost, ovanligt.
Fixade till lite grann.
Drog två svängar till kupan. Först med fina mamsen och sen med jesper, arvid och maja. Fyndade dock ingenting. Men fint var det.
En skrivmaskin och en jesper.
Drog sedan vidare mot ta och mötte upp Lisa och Erland. Bäst!
Finaste <3
Mackfika och tusen koppar thé.
Lagomt glad.
Puss på dom <3
Sen satte vi oss på massor med häftstift som någon hade limmat fast på gula paviljongen. Det gjorde ont.
Solen sken hela dagen.
Första fotoutmaningen- Min dag från morgon till kväll. Säger som matilda, tolkade temat enkelt och fotade lite småsaker som har hänt under dagen.  Efter klockan fem har jag inte fotat någonting alls för jag har haft sprängande huvudvärk och jätteillamående. Har bara velat försvinna och aldrig komma tillbaka. Mår fortfarande superdåligt och jag ber till allt som finns att jag inte ska bli sjuk igen. Orkar inte!

Ord från en annan jord
Postat av: you-know-who

Men åh! Dina bilder var ju jätte fina till skillnad från mina!

2012-04-13 @ 23:58:09

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0