KULTURSKOLEJAMM OCH VÅRSÅNGER I HUVUDET

Hej hörni och föråt för att jag är som jag är ibland. Igår var jag fullt upptagen med att ha den bästa onsdagen någonsinn. T.A häng efter skolan med ett gäng fina och sen på kvällen sjöng jag jazz, pluggade glosor och drack grönt te. Idag har jag jammat på kulturskolan med världens finaste och knasigaste människor och nu på kvällskvisten har jag sjungit vårsånger och längtat. Därför kommer jag varken med nya bilder eller trevliga texter (nu är det mest vardagsbabbel, men det kan vara fint det med ibland). Imorgon har jag en ganska bra skoldag och sen efter det ska jag skratta och ha det bäst med en världsfin vän. Ska försöka ta med kameran så ni får lite bilder. Nu ska jag dricka te och sen sova - ska drömma fina drömmar. Kram <3

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0